claireinwonderland

"Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in."

Képtár

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Hozzám szóltatok

2011.05.01. 07:34 mi xiao qing

Éljenek az anyukák így május 1-jén!!! :)

Címkék: közlekedés kirándulás jinan

 Sziasztok!

Először is a legfontosabb: Isten éltesse legdrágább anyukámat!!!! És persze minden anyukát ezen a szép május 1-jén…

Ma valahogy eljutottam oda, hogy elkezdtem feltölteni a kedvenc kambodzsai képeimet, és ha már így aktívkodtam, gondoltam röviden beszámolok az utóbbi időszakról. Jó ideje nem írtam, de ennek megvolt az oka is. Valahogy minden hétvégén történt valami, mindig kellett menni valahova, és hát mivel az utóbbi időben az alváson kívül tulajdonképpen nem is érdekel más, annak is kellett szentelni egy kis figyelmet. Igen, kitört rajtam a tavaszi fáradtság, bár tavasz az már nincs. Csak nagyon-nagyon meleg, ami ugye nekem a halálom, de ha túléltem azokat a bizonyos déli országokat, valahogy ezt is túl fogom…

Pár hete elvittek minket megint kirándulni a sulival, aminek az volt a lényege, hogy 3 órát ültünk a buszon, aztán leraktak egy nemzeti parkban valahol, hogy akkor 4 óra múlva találkozunk.  Mi meg mentünk,mentünk csak mentünk, nézegettük a szép tájat, de én személy szerint nem értettem, miért kellett ezért 3 órát zötyögnünk (még az út sincs normálisan kiépítve, pontosabban most készül, Kambodzsát megszégyenítő földes utakon mentünk, néztem is a német srácot, mit szól az „autópályához” :D ). Aztán mikor kb a hegymászás felénél járunk, közölte valaki, hogy itt tulajdonképpen egy szép vízesés lenne a lényeg, ami most nincs, lévén eső nem nagyon esett mostanában, de ha visszajövünk nyáron, akkor majd meglátjuk milyen szép!!! No comment.

A másnapunk is hasonló nagy eredményekkel járt, akkor frissen szerzett kínai pajtikkal mentünk el Weifangba, ahol állításunk szerint egy hatalmas sárkányeregető-ünnepséget nézhettünk volna meg. Persze ismét csak feltételes módban, mert mikor odaértünk, kiderült, hogy az egész nem is aznap van, hanem csak másnap… Azért jót sétálgattunk a városban, volt egy helyes kis park-féleség is, az nagyon tetszett, képeket innen is kaptok majd.

A múlt hétvégéről végül is csak egy kínai vacsit tudok felmutatni, de agyleszívásnak az is épp elég… Jaj, igen, és Sun Yue-vel és a barátjával elmentünk egy helyi kis piacra, ahol sok-sok nagyon szép dolgot lehet venni. Persze nagyon kell figyelni, hogy ne vágjanak át, mert gondolom a dolgok nagy része hamis… De talán majd ha egy kínaival megyek, akkor szerencsével járok és beszerezhetek pár érdekes dolgot. A piac mellett van egy hatalmas háborús emlékmű, kis park hatalmas Mao-szoborral, szóval minden adott, hogy a kis kínaiak itt tölthessenek egy szép vasárnap délutánt, ahogy mi is tettük szappanbuborék-fújás kíséretében. :D Az egészben persze az odajutás volt a legszebb, engem ugyanis felültettek egy kismotorra a Sun Yue barátja mögé, miközben a csaj ott bicajozott mellettünk. Azt ugye említenem sem kell, hogy mennyire féltem, főleg az elején, szerintem a kínaiak azt sem tudják, mi az hogy Kresz-könyv, vagy lehet hogy tudják, de talán annyit tanultak meg belőle, hogy állj meg a pirosnál… Már ha mázlink van, és eddig eljutottak. Mindenki megy amerre lát, előre senki nem néz, csak oldalra, meg hátra, meg fel, mindegy csak ne előre. És ezek tetejébe a srác a mocizás kellős közepén elkezdett nekem olyan szavakat tanítani, mint pl a temetés. Jézusom, mondom, ez most hogy jön ide???? Persze csak valami történetet mesélt, de akkor sem esett jól, mikor rájöttem, mit is magyaráz…

Mivel ma május 1 van, holnap nincs suli. A többiekkel ellentétben mi nem mentünk hosszabb kirándulásra, pontosabban a kínai pajtik ígérték, hogy megyünk együtt, de nem szóltak semmit azóta… Szóval hogy azért felmutathassunk valamit, tegnap elmentünk a Sárga folyóhoz, ami hát na, egy folyó. :D Szépen kiépítették mondjuk, de azért közben megjegyeztem, hogy a Duna messze nyerte nálam a versenyt. Ha minden jól megy, holnap végre eljutunk Qufu-ba is, Konfucius szülőhelyére, így elmondhatjuk, hogy mi is kirándultunk. :)

Megtudtam, hogy Július 25-én megyünk haza…

Addig még jelentkezem, nyugi, de most megyek, mára csak ennyi voltam.

Sok puszi haza

Klári

U.i. : tudom, hogy ez senkit nem izgat, de ez az én blogom, ez is hozzám tartozik: Ha tudjátok, nézzétek meg a Senna-filmet, nekem nagyon tetszett... (Forma 1) :) :) :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://claireinwonderland.blog.hu/api/trackback/id/tr612868387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bozsy 2011.06.01. 22:52:08

Nagy lelkesen feljövök ide és nemááár, hogy még mindig május 1-i bejegyzés vár.
Tessék írni!:)
süti beállítások módosítása