claireinwonderland

"Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in."

Képtár

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Hozzám szóltatok

2010.08.25. 07:06 mi xiao qing

Minden út elindul valahol...

Hát sziasztok kedves Mindenki!

Indulásom előtt pár órával, kávéval a kezemben gondoltam közvetítem jelenlegi lelkiállapotom... Hát mit mondjak, soha nem voltam az a könnyen induló típus, de úgy érzem a mai nap túltesz minden hasonló élményemen. Aludni örülök ha olyan jó három órát sikerült, fel-felébredtem, hogy mi az amit elfelejtettem, mi az ami kéne, szóval szokásomhoz híven izgultam mindenen. A gyomrom állapota is elég borzasztó, bár adtam ugye neki még egyet a jó kis feketével éhgyomorra. Dehát nem szabad kihagynom, talán egy évig ez az utolsó normális kávécskám. Persze azért bennem van a jófajta izgatottság is, és most nagyban viaskodnak a félelemmel, és a cseppnyi kis szomorúsággal, hogy itt hagyom a családom és a barátaim. Bár szerintem ez még a teljesen normális kategória, szóval ne aggódjon senki. Az idő legalább kellemes, még hallom a kis 4-es 6-ost, ahogy elsüvít a ház előtt. Aztán szippantok még egyet a jó friss pesti levegőbe, és nekivágok!

Próbálok minél hamarabb újra jelentkezni, képekkel, élményekkel, remélem szívesen olvassátok majd eme kis szösszeneteket!!!!

Puszi Mindenkinek

Klári még Pesten...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://claireinwonderland.blog.hu/api/trackback/id/tr112245566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aksari:) 2010.08.25. 08:56:33

A kávét azért lehet inkább kihagytam volna:) Alig várjuk a további híreket:)

KBalázs 2010.08.25. 09:40:28

Ejj Klári, végre eljött a ti napotok is :D Kemény lesz, elő is jöttek belőlem azok az érzések, amit akkor éreztem tavaly, amikor kimentem :) Na, ha megérkeztetek a szállásotokra, kérlek dobj egy levelet, hogy mit szóltok Kínához!
Aztán remélem majd hamarosan élőben folytatjuk! Vigyázz magadra nagyon, ALKUDJ, mert átvernek :)
Puszi
Balázs

honda13 2010.08.25. 21:46:29

Kedves Klári!
Tudod azért bátor vagy én nem mertem volna ilyen messzire utazni egy évre!Szurkolok neked!Remélem jól
utaztál és szuper az új otthonod!Puszi Anita :)

brekyi 2010.08.29. 21:48:31

Szia Klári!
Többször is eszembe jutottál a napokban, hogy vajon milyen volt az utad és milyenek az első benyomások.Úgy látom eddig minden rendben van és jól érzed magad,örülök neki!
Sok puszi és vigyázz magadra!
Móni
süti beállítások módosítása